100 هشتگ پر بازدید برای پزشکان حوزه زیبایی

100 هشتگ پر بازدید برای پزشکان حوزه زیبایی

اینستاگرام، پلتفرم پیشرو در زمینه عکس، انقلابی در یک صنعت ایجاد کرده است: زیبایی و مراقبت شخصی. هیچ محیطی بهتر از یک فید پر از عکس‌های زیبا و با فیلترهای مناسب، برای افراد پیشرو در صنعت، طرفداران پرشور مراقبت شخصی و عاشقان زیبایی وجود ندارد. در واقع، ۸۲ درصد از زنان بر این باورند که رسانه‌های اجتماعی محرک ترندهای جدید هستند و اینستاگرام پیشرو این عرصه است. برخلاف توییتر یا فیس‌بوک، اینستاگرام مانند یک مجله باکیفیت است که از میان انبوهی از مشارکت‌کنندگان انتخاب و گردآوری شده است. برای آموزش جامع تکنیک های سئو سایت پزشکی کلیک کنید. 

اگر به دنبال مدرکی برای قدرت تعیین‌کنندگی ترند آن هستید، هر یک از هشتگ‌های اساسی زیبایی را جستجو کنید – #آرایش، #ناخن، #مو، #مراقبت_پوست – و خواهید دید که هر کدام از آن‌ها حداقل 10 میلیون پست دارند. اما قدرت آن، نفرین آن نیز هست. برای رقابت در اینستاگرام باید در اینستاگرام مارکتینگ برای پزشکان قوی داشته باشیم..

در اینجا 10 دسته محبوب هشتگ ها در حوزه زیباییکه در هر دسته 10 هشتگ را قرار دادیم که کلا  100 هشتگ پر بازدید برای پزشکان حوزه زیبایی است برای شما آورده شده است. با استفاده ترکیبی از هشتگ‌های محبوب و هشتگ‌های برند خود، می‌توانید قابلیت کشف شدن خود را افزایش دهید که به شما برتری نسبت به رقبا می‌دهد.

هشتگ چیست؟

هشتگ (#) عبارتی است که با نماد هشتگ شروع می‌شود و می‌تواند یک کلمه یا یک عبارت کلیدی باشد. از هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی و درون پست‌ها استفاده می‌شود تا به افرادی که ممکن است به موضوع شما علاقه‌مند باشند کمک کند تا زمانی که با یک کلمه کلیدی یا هشتگ خاص جستجو می‌کنند، پست شما را پیدا کنند. هشتگ‌ها به جلب توجه به پست‌های شما و تشویق به تعامل کمک می‌کنند.

برای مثال، اگر شما یک پزشک در حوزه زیبایی  هستید، می‌توانید زمانی که عکسی از زیبایی صورتی که جراحی یا بوتاکس یا لیزر  را انجام دادید میتوانید عکس آن را  منتشر کنید، و از هشتگ‌های #لیزر یا #بوتاکس (علاقمند به زیبایی) استفاده کنید.

کاربرد هشتگ

 

هنگام استفاده از یک عبارت به عنوان هشتگ، آن را بدون فاصله می‌نویسیم، مانند #استفاده_از_هشتگ. هشتگ می‌تواند شامل اعداد باشد اما نمی‌تواند شامل نمادها یا علائم نگارشی باشد.

هشتگ را می‌توان در ابتدای متن، وسط متن یا انتهای پست یا کامنت در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و این کار به شبکه اجتماعی این امکان را می‌دهد که متن شما را فهرست‌بندی کند. با این استراتژی، افرادی که دنبال‌کننده یا طرفدار شما نیستند همچنان می‌توانند محتوای شما را پیدا کنند.

۱۵ درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند به‌جای موتورهای جستجو، در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنند، در حالی که ۳۱ درصد از آن‌ها برای یافتن پاسخ سوالات خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

اهمیت هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

اگرچه قرار دادن یک هشتگ قبل از کلمه کلیدی به نظر ساده می‌رسد، اما نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که هنگام تلاش برای دیده شدن با استفاده از هشتگ‌ها باید بدانید.
استفاده از هشتگ تنها زمانی در استراتژی شبکه‌های اجتماعی شما تاثیرگذار است که به روش درست انجام شود.

چه تعدادهشتگ باید بذاریم

چه تعداد هشتگ باید بزاریم؟

نکات استفاده از هشتگ‌ها:

در استفاده از هشتگ زیاده‌روی نکنید. تعداد هشتگ‌هایی که می‌توانید استفاده کنید به پلتفرمی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. اما در اکثر موارد، یک تا سه هشتگ تاثیرگذارتر از تعداد زیادی از آنها هستند.

هشتگ‌ها را کوتاه بنویسید، به جای اینکه سعی کنید از کلمات زیادی در یک تگ استفاده کنید. سعی نکنید هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که خیلی مبهم نباشند. اگر تگی را انتخاب کنید که کسی به دنبال آن نگردد، به بازاریابی شما کمکی نمی‌کند زیرا دیده نمی‌شود!

از هشتگ‌های دقیق و خاص استفاده کنید، زیرا این امر نسبت به هشتگ‌های کلی یا عمومی منجر به نتایج بهتری خواهد شد. به احتمال زیاد عبارات کلی جستجو نمی‌شوند و اگر از آن‌ها استفاده کنید، محتوای شما احتمالاً در دریایی از محتوای نامرتبط گم می‌شود.

برای رسیدن به مخاطب مناسب، روی هشتگ‌هایی با حجم جستجوی کم یا متوسط تمرکز کنید. استفاده از هشتگ‌های پرکاربرد، خطر جذب اسپم‌ربات‌ها را به همراه دارد.
سعی نکنید هشتگ‌ها را به زور وارد هر پستی کنید. در عوض، از آن‌ها زمانی استفاده کنید که ارزش افزوده داشته باشند و به احتمال زیاد باعث ایجاد گفتگو و تعامل شوند.
هشتگ‌ها نه تنها می‌توانند اعضای مخاطب هدف شما را جذب کنند، بلکه می‌توانند برای تحقیق در مورد رقابت شما نیز استفاده شوند. با استفاده از هشتگ‌ها جستجو کنید، محتوای مرتبط با موضوع خود را کشف خواهید کرد.

اهمیت هشتگ‌ها چیست؟

هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی مهم هستند زیرا به دیده شدن محتوای شما توسط افراد مناسب کمک می‌کنند. استفاده از هشتگ‌های مرتبط به درک محتوای شما و هدایت ترافیک به سمت آن کمک می‌کند و در نتیجه باعث افزایش بازدید، لایک و به اشتراک گذاری می‌شود. کلید موفقیت، یافتن هشتگ‌های مناسب است که با محتوای شما مطابقت داشته باشد و برای کاربران جذاب باشد.

دسته‌بندی هشتگ‌ها در حوزه زیبایی

ما هشتگ های پر بازدید برای پزشکان حوزه زیبایی را به 10 دسته تقسیم کردیم و هر کدام در زیر به طور جداگانه برای شما نوشتیم.

100 هشتگ پر بازدید برای پزشکان حوزه زیبایی

100 هشتگ پر بازدید برای پزشکان حوزه زیبایی:

1. زیبایی صورت:

#زیبایی_پوست

#زیبایی_لب

#زیبایی_گونه

#زیبایی_فک

#رژیم_غذایی_بعد_از_عمل_زیبایی

#مراقبت_های_بعد_از_عمل_زیبایی

#جراحی_زیبایی

#لیزر_درمانی

#زیبایی_چانه

#زاویه_سازی_فک

2.  لیزر :

#لیزر_مو

#لیزر_موهای_زائد

#لیزر_صورت

#لیزر_جوانسازی_پوست

#لیزر_لکه_های_پوستی

#لیزر_کک_و_مک

#لیزر_آقايان

#لیزر_خانم ها

#کلینیک_لیزر

#مرکز_لیزر

3. زیبایی پوست:

#مراقبت_از_پوست

#پوست_صورت

#جراحی_صورت

#تزریق_صورت

#هایفو_پوست

#لک_و_پیس

#لیفت_صورت

#بوتاکس

#فیلر_پوست

#بوتاکس_پوست

4. مو:

#مو

#کاشت_موی_سر

#بوتاکس_مو

#تقویت_مو

#مراقبت_مو

#کاشت_مو

#انواع_کاشت_مو

#پوست_سر

#سلامت_مو

#تزریق_مو

5. جراحی زیبایی:

#جراحی_زیبایی

#جوانسازی_پوست

#بوتاکس

#فیلر

#لیزر_درمانی

#رینوپلاستی

#بلفاروپلاستی

#ماموپلاستی

#ابدومینوپلاستی

#لیپوساکشن

6. تزریقات

#تزریقات_زیبایی

#تزریق_بوتاکس

#تزریق_لب

#تزریق_فیلر

#تزریق_گونه

#حجم_دهی_لب

#برجسته_سازی_گونه

#رفع_خطوط_پیشانی

#رفع_گودی_زیر_چشم

#تزریق_چانه

 

7. زیبایی گونه:

#برجسته_سازی_گونه

#حجم_دهی_گونه

#تزریق_فیلر_گونه

#گونه_گود

#گونه_چاق

#گونه_طبیعی

#فیلر_گونه

#کلینیک_تزریق_فیلر_گونه

#تزریق_ژل_گونه

#بوتاکس_گونه

8. زیبایی پلک

#زیبایی_پلک

#جراحی_پلک

#بلفاروپلاستی

#افتادگی_پلک

#پف_پلک

#چشم_ریز

#چشم_گرد

#پلک_دوبل

#پلک_افتاده

#کلینیک_جراحی_پلک

9. زیبایی بینی

#رینوپلاستی

#جراحی_بینی

#زیبایی_بینی

#انحراف_بینی

#بینی_گوشتی

#بینی_استخوانی

#بینی_کوچک

#بینی_فانتزی

#بینی_طبیعی

#کلینیک_جراحی_بینی

10. زیبایی لب

#حجم_دهی_لب

#برجسته_سازی_لب

#تزریق_فیلر_لب

#لب_قلوه_ای

#لب_نازک

#لب_روسی

#لب_طبیعی

#فیلر_لب

#کلینیک_تزریق_فیلر_لب

#تزریق_ژل_لب

اینها تنها چند نمونه مهم از هشتگ‌های محبوب در حوزه زیبایی هستند. هشتگ‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، بنابراین خلاق باشید و هشتگ‌هایی را پیدا کنید که برای محتوای شما مناسب باشند.

نکاتی برای استفاده از هشتگ‌ها در حوزه زیبایی:

از ترکیبی از هشتگ‌های کلی و تخصصی استفاده کنید.
از هشتگ‌های مرتبط با محتوای خود استفاده کنید.
از هشتگ‌های محبوب و ترند استفاده کنید، اما زیاده‌روی نکنید.
از هشتگ‌های مربوط به برند و محصولات خود استفاده کنید.
از هشتگ‌های مربوط به رویدادها و چالش‌ها استفاده کنید.
از هشتگ‌های مربوط به مکان استفاده کنید.
خلاق باشید و از هشتگ‌های خاص خود استفاده کنید.
هشتگ‌های خود را در توضیحات پست، بیوگرافی و استوری‌های خود استفاده کنید.
با استفاده از هشتگ‌ها به طور موثر، می‌توانید محتوای خود را به مخاطبان بیشتری برسانید، تعامل را افزایش دهید و دنبال کنندگان بیشتری را جذب کنید.

چگونه از هشتگ ها استفاده کنیم

چگونه از هشتگ‌ها در فیسبوک استفاده کنیم

استفاده از هشتگ‌ها در فیسبوک می‌تواند به افزایش دیده شدن پست‌های شما کمک کند، زیرا باعث افزایش طبیعی کاربران می‌شود. با این حال، هشتگ‌ها در فیسبوک به اندازه‌ی سایر پلتفرم‌ها مانند اینستاگرام محبوب نیستند.

مهم است که در فیسبوک از تعداد زیادی هشتگ استفاده نکنید. به طور معمول، توصیه می‌شود فقط از یک یا دو هشتگ استفاده کنید. استفاده از تعداد بیشتر هشتگ، باعث می‌شود غیرحرفه‌ای به نظر برسید و ممکن است خوانندگان پست‌هایتان را آزار دهد.

می‌توانید با تایپ کردن یک کلمه کلیدی در نوار جستجو، هشتگ‌های مرتبط برای استفاده پیدا کنید. همچنین ممکن است ارزش این را داشته باشد که به پست‌های فیسبوکی خود برگردید و آنها را با هشتگ‌های مرتبط بازنشر کنید. این نه تنها باعث استفاده مجدد از محتوای قدیمی می شود که در بین فالوورهای شما طنین انداز شده است، بلکه ممکن است افراد جدیدی را که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند جذب کند.

چگونه از هشتگ‌ها در توییتر استفاده کنیم

استفاده از هشتگ‌های مرتبط در توییتر می‌تواند تعامل شما را افزایش دهد، به شرطی که زیاده‌روی نکنید. استفاده از یک یا دو هشتگ برای هر توییت کافی است. هنگامی که از چند هشتگ استفاده می‌کنید و از فالوورهای خود درخواست ری‌توئیت می‌کنید، این کار می‌تواند منجر به تعامل بیشتر شود. استفاده از هشتگ‌ها در توییتر باعث می‌شود پست شما زمانی که افراد به دنبال تگ شما می‌گردند، قابل دسترسی باشد. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا گفتگوهایی را پیدا کنید که می‌توانید در آن‌ها مشارکت داشته باشید. برای تأثیر بیشتر در این پلتفرم، هشتگ‌های ترند را جستجو کنید.

چگونه از هشتگ‌ها در اینستاگرام استفاده کنیم

چگونه از هشتگ‌ها در اینستاگرام استفاده کنیم

استفاده از هشتگ‌ها در اینستاگرام می‌تواند دسترسی را افزایش دهد و تعامل را هدایت کند. بنابراین، برای رسیدن به حداکثر مخاطب بالقوه، می‌توانید تا ده یا یازده هشتگ مرتبط و محبوب را برای استوری‌ها یا ریلز اینستاگرام استفاده کنید.

در اینستاگرام، ترکیبی از هشتگ‌های محبوب، هشتگ‌های مکان، هشتگ‌های تخصصی، هشتگ‌های مرتبط با محتوا و هشتگ‌های برنددار به خوبی عمل می‌کند.

شما می‌توانید در یک پست معمولی در اینستاگرام تا 30 هشتگ استفاده کنید. احتمالاً نیازی به استفاده از این تعداد زیاد نباشد، اما خوب است بدانید که استفاده از تعداد بیشتر در اینجا قابل قبول است، بنابراین می‌توانید آزمایش کنید. از کادر جستجو برای دیدن اینکه اینفلوئنسرها یا رقبا از چه هشتگ‌هایی برای تعامل در اینستاگرام استفاده می‌کنند، بهره بگیرید. از آنجایی که اینستاگرام بهترین پلتفرم برای استفاده از هشتگ‌های متعدد است، انواع مختلفی از آن‌ها را امتحان کنید و از آن‌ها در پست‌ها، عکس‌ها و کامنت‌ها استفاده نمایید.

چگونه از هشتگ‌ها در تیک‌تاک استفاده کنیم

تیک‌توکرها از هشتگ‌ها برای دسته‌بندی محتوای ویدیوهای خود استفاده می‌کنند. روی این هشتگ‌ها می‌توان کلیک کرد، یعنی محتوای شما در کنار سایر ویدیوهای مرتبط نمایش داده می‌شود. استفاده از هشتگ‌ها در تیک‌تاک، مانند سایر پلتفرم‌های اجتماعی، به افزایش بازدید و کمک به الگوریتم تیک‌تاک برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام کاربران محتوای شما را در صفحه‌ی مهم «برای شما» ببینند، کمک می‌کند.

حداکثر تعداد کاراکتر برای زیرنویس در تیک‌تاک ۴۰۰۰ کاراکتر است، بنابراین فضای کافی برای امتحان کردن هشتگ‌های مختلف و دیدن اینکه چه چیزی کارآمد است، وجود دارد. برای دستیابی به حداکثر بازدید، سعی کنید ترکیبی از هشتگ‌های محبوب و تخصصی استفاده کنید.

چگونه از هشتگ‌ها در لینکدین استفاده کنیم

استفاده از هشتگ در لینکدین همیشه رایج نبوده است، اما در این پلتفرم هم مانند سایر پلتفرم‌ها کاربرد دارد. هشتگ‌ها نه تنها می‌توانند به شما در افزایش فالوور ها کمک کنند، بلکه می‌توانند به ایجاد یک جامعه حول برند شما نیز یاری رسانند.

معمولاً استفاده از یک تا سه هشتگ برای لینکدین توصیه می‌شود. این هشتگ‌ها را می‌توان با استفاده از دکمه «افزودن» زیر بخش «هشتگ‌ها» اضافه کرد.

استفاده از هشتگ‌ها در لینکدین می‌تواند پست‌های شما را به افرادی خارج از شبکه‌ی شما نشان دهد. فرض کنید ۵۰۰ ارتباط در لینکدین دارید، ارسال پست بدون هشتگ، محتوای شما را به همان شبکه محدود می‌کند. اما اگر از هشتگی مانند #بازاریابی استفاده کنید، ممکن است تعداد افرادی که پست شما را می‌بینند سه برابر شود و در نتیجه تعامل و اعتبار پست شما را افزایش دهد.

چگونه یک استراتژی هشتگ طراحی کنیم

از هشتگ‌های خاص در هر زمان که ممکن است استفاده کنید. هر چه خاص‌تر شوید، به احتمال زیاد مخاطبان هدف بیشتری را جذب خواهید کرد. برای اینکه به پست خود زمینه بدهید و نشان دهید که چه چیزی را سعی دارید ارتباط دهید، از حروف بزرگ در ابتدای هر کلمه استفاده کنید.

رقبای شما احتمالا از قبل از هشتگ‌ها در استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود استفاده می‌کنند. آن‌ها در جذب مخاطبان مشترک شما چقدر موفق هستند؟ به میزان کم یا زیاد استفاده آن‌ها از هشتگ‌ها و واکنش‌ها نسبت به آن توجه کنید.

هیچ پاسخ قطعی در مورد اینکه باید از کدام هشتگ‌ها استفاده کنید یا چگونه به استراتژی خود نزدیک شوید، وجود ندارد.

یک استراتژی موفق هشتگ با شناختن مخاطب شما و صرف زمان برای آشنایی با آنچه در هر پلتفرمی کارآمد است، آغاز می‌شود. فراتر از آن، شما با استفاده از هشتگ‌ها به عنوان بخشی از استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود و تجزیه و تحلیل نتایجتان، همچنان به یادگیری آنچه که کارآمد است ادامه خواهید داد.

هشتگ‌ها ابزار عالی برای برقراری ارتباط با فالوورهای شما و همچنین افزایش تعامل و جذب مشتریان جدید هستند.

با هشتگ‌ها به یک سوپراستار شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید

خواه تازه‌کار در شبکه‌های اجتماعی باشید، یا یک کاربر باتجربه، دوره‌ی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با مدرک به شما کمک می‌کند تا تمام جوانب شبکه‌های اجتماعی را درک کنید. از فیسبوک گرفته تا یوتیوب و تیک‌تاک، یاد خواهید گرفت که چگونه تعامل را هدایت کنید و دامنه‌ی دسترسی خود را گسترش دهید. همچنین نحوه‌ی طراحی یک استراتژی موفق در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد محتوای جذاب (از جمله هشتگ‌ها!) را خواهید آموخت.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید