طراحی سایت برای پزشکان

طراحی سایت برای پزشکان

در دنیای امروز که اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده است، داشتن یک طراحی سایت برای پزشکان امری ضروری است. وب سایت به شما کمک می کند تا به طیف وسیع تری از مخاطبان دسترسی پیدا کنید، اعتبار خود را ارتقا دهید، بیماران جدید جذب کنید و در نهایت، به موفقیت بیشتری در حرفه خود دست پیدا کنید.

به عنوان یک پزشک، درک می کنید که اولین برداشت بیمار از عمل شما بسیار مهم است. سال ها پیش، اولین برداشت بیمار از طریق تلفن یا حضوری ایجاد شد. با این حال، امروزه، بیماران بالقوه می‌توانند قبل از اینکه شما یا هرکسی از کارکنانتان حتی فرصتی برای احوالپرسی داشته باشند، نظر خود را در مورد عمل شما شکل دهند.

اکنون، اولین برداشت ها از وب سایت شما می آید، به همین دلیل است که طراحی وب سایت پزشک بسیار مهم است. برای اطلاع کاملتر در مورد طراحی سایت برای متخصص انکولوژی و سئو سایت متخصص درمان سرطان کلیک کنید.

بازدید از وب سایت شما معمولاً اولین تعامل یک بیمار بالقوه با مطب شما است. حتی اگر شخصی تمرین شما را توصیه کند، احتمالاً قبل از تماس از سایت شما بازدید می کند. اگر طراحی وب سایت شما کم است، اولین بازدید می تواند آخرین تعامل بیمار بالقوه با مطب شما باشد.

اگر به دنبال بهبود وب سایت خود و جذب بیماران بیشتر با آن هستید، وبیون می تواند به شما کمک کند. با تیم برنده جایزه ما و خدمات طراحی وب سایت پزشک، مطب شما می تواند سایتی سریع، سازگار و سازگار با موبایل راه اندازی کند که بیماران بیشتری را به مرکز شما می آورد.

هنگامی که وبیون را برای طراحی وب سایت پزشک انتخاب می کنید، راه حل کاملی را برای طراحی، راه اندازی و نگهداری وب سایت جدید خود ارائه می دهید. در حالی که ما چند خدمات مختلف طراحی وب دکتر ارائه می دهیم، همه یک سایت سفارشی، سازگار با موبایل و جستجو پسند ارائه می دهند.

درباره خدمات طراحی وب سایت پزشک ما بیشتر بدانید:

خدمات طراحی وب سایت پزشک

با خدمات طراحی وب سایت ما ظاهری تازه و به روز برای سایت موجود خود ایجاد کنید.

خدمات طراحی سایت پزشک

با خدمات طراحی وب سایت پزشک ما یک سایت کاملاً جدید برای عمل پزشکی خود ایجاد کنید.

با خدمات طراحی وب سریع ما برای پزشکان، یک سایت کاملاً جدید در 30 روز راه اندازی کنید.

سایت یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ است. غیر از سایت که امکان معرفی خدمات، تکنیک ها و اطلاعات مفید به مردم عزیزمان از طریق پزشکان را فراهم می کند. بازاریابی اینستاگرام برای پزشکان ، بازاریابی پادکست برای پزشکان ، بازاریابی ویدیویی برای پزشکان ، سئو برای پزشکان و برند سازی برای پزشکان نیز زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال است. که تمام این کارها برای شناختن پزشکان خوب و ماهر به مردم عزیزمان ایران در فضای دیجیتال است.

نکات مهم در طراحی سایت برای پزشکان

طراحی ظاهری : طراحی سایت برای پزشکان باید حرفه ای، مدرن و کاربرپسند باشد. از رنگ ها و تصاویر مناسب استفاده کنید و مطمئن شوید که وب سایت شما در تمام دستگاه ها مانند کامپیوتر، تبلت و موبایل به درستی نمایش داده می شود.

محتوا : محتوای طراحی سایت برای پزشکان باید آموزنده، مفید و مرتبط با نیازهای مخاطبان شما باشد. اطلاعات دقیقی در مورد تخصص، تجربه و خدمات خود ارائه دهید و مطمئن شوید که محتوای وب سایت شما به طور مرتب به روز می شود.

قابلیت دسترسی : وب سایت شما باید برای افراد معلول نیز قابل دسترسی باشد. از رنگ ها و کنتراست مناسب استفاده کنید و مطمئن شوید که تمام عناصر وب سایت شما با صفحه خوان ها سازگار هستند.

امنیت : امنیت وب سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است. از یک شرکت هاستینگ معتبر استفاده کنید و از اقدامات امنیتی مناسب برای محافظت از اطلاعات بیماران خود استفاده کنید.

بازاریابی : پس از طراحی سایت برای پزشکان، باید آن را به درستی بازاریابی کنید تا افراد از آن مطلع شوند. از رسانه های اجتماعی، سئو و سایر روش های بازاریابی آنلاین برای جذب ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید.

خدمات طراحی سایت برای پزشکان

خدمات طراحی وب سایت پزشک ما شامل چه مواردی است؟

طراحی وب برای پزشکان فراتر از ایجاد یک وب سایت جذاب است. طراحی وب سایت برای پزشکان علاوه بر یک سایت زیبا، بر ایجاد یک سایت سریع و در دسترس تمرکز دارد که افراد می توانند در لپ تاپ، تبلت یا تلفن خود به آن دسترسی داشته باشند و در موتور جستجوی مورد علاقه خود پیدا کنند.

به همین دلیل است که خدمات طراحی وب پزشک ما سایتی را به شما ارائه می دهد که:

جذاب
سریع
در دسترس
موبایل پسند
مطابق با استانداردها و مقررات مراقبت های بهداشتی
بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
هنگامی که برای طراحی وب پزشک با وبیون شریک می شوید، یک مدیر پروژه اختصاصی نیز دریافت می کنید.

مدیر پروژه شما طراحی، ساخت و راه اندازی سایت کاملاً جدید شما را بدون مشکل می کند. آنها در مورد عملکرد شما، اهداف و خواسته های شما می آموزند و از آن اطلاعات برای کمک به تیم طراحی و توسعه داخلی ما درایران استفاده می کنند تا وب سایتی را که همیشه می خواستید ایجاد کنند.

9 روش برای طراحی وب سایت پزشک

مهم‌ترین و بهترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت پزشک عبارتند از:

1. آموزنده باشد

وب سایت شما باید کسب اطلاعات اولیه را بسیار آسان کند. شماره تلفن، آدرس و ساعات کار احتمالاً محبوب‌ترین دلیلی است که بیماران از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، بنابراین این اطلاعات باید به راحتی در هر صفحه قرار گیرد.

یکی دیگر از دلایلی که بیماران جدید به وب سایت شما دسترسی خواهند داشت، کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل شما است. حتماً یک بیوگرافی در مورد هر پزشک در وب سایت خود داشته باشید، چه چیزی عمل پزشکی شما را متفاوت می کند، چه بیمه ای می گیرید، سیاست های لغو خود، و نکاتی برای برقراری ارتباط با بیماران.

2. چندین صفحه با موضوع خاص ایجاد کنید

اگر وب‌سایتی پزشکی برای خود دارید که کمتر از پنج صفحه است، احتمالاً در ایجاد اولین برداشت خوب کار نمی‌کنید. تعدادی چیز وجود دارد که تمرین شما را خاص می کند، و یک وب سایت یک فرصت طلایی برای توضیح این موارد است.

اشتباه نکنید که موضوعات متعدد را در یک صفحه فهرست کنید. این برای بهینه سازی موتور جستجو و یا قابلیت استفاده خوب نیست! مطمئن شوید که یک صفحه جداگانه برای هر پزشک در مطب، اطلاعات بیمه، آماده سازی قرار و غیره دارید.

3. ناوبری را آسان کنید

داشتن چندین صفحه برای هر موضوع جداگانه ای که می خواهید در وب سایت خود بحث کنید بهترین کار است. با این حال، اگر ناوبری ضعیفی داشته باشید، این برای شما مفید نیست.

به یاد داشته باشید که هدف از طراحی وب سایت برای پزشکان افزایش تجربه بیمار بودن در مطب شما است. اگر جست و جوی وب‌سایت دشوار باشد، بیماران شما ارزشی را در وب‌سایت یا مطب شما نمی‌بینند.

فقط به این دلیل که می دانید چگونه وب سایت خود را به راحتی مرور کنید به این معنی نیست که دیگران این کار را خواهند کرد. دموگرافیک اولیه پایگاه بیماران خود را در نظر بگیرید و از دوستان و خانواده خود بخواهید که با آن جمعیت مطابقت دارند از وب سایت شما بازدید کنند و صفحات خاصی را پیدا کنند. از آنها بخواهید که بازخورد صادقانه خود را در مورد اینکه چقدر آسان یا دشوار است برای پیمایش به صفحاتی که درخواست کرده اید پیدا کنند. این می تواند به شما کمک کند تغییرات موثری ایجاد کنید که تجربه هر بازدید کننده را بهبود می بخشد.

4. طراحی تمیز ایجاد کنید

اگر همه چیز بهم ریخته، سازماندهی نشده و به طور تصادفی پراکنده باشد، آیا بیماران را به مطب خود دعوت می کنید؟ شما نباید نسبت به وب سایت خود احساس متفاوتی داشته باشید.

سایت شما توسعه تمرین شما است. مطمئن شوید که پیام درستی را برای بازدیدکنندگان خود ارسال می‌کنید، با اطمینان از اینکه ظاهر آن تمیز و منظم است، نه به هم ریخته!

5. فراخوان های روشنی برای اقدام ارائه دهید

هر صفحه از وب سایت باید مرحله بعدی دلخواه را داشته باشد. بعد از اینکه کاربر مطالعه بخش درباره ما را تمام کرد، قدم بعدی ایده آل چیست؟ آیا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکان خود، مشاهده بیمه نامه هایی که قبول می کنید، یا برای تعیین وقت ملاقات است؟

مرحله منطقی بعدی هر چه باشد، یک فراخوان برای اقدام واضح در صفحه ایجاد کنید که پیمایش از آن صفحه به صفحه بعدی را که می‌خواهید آن را ساده ببیند، ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر قابلیت برنامه ریزی قرار ملاقات از طریق وب سایت خود را دارید، ممکن است ایده خوبی باشد اگر صفحه تأییدیه که پس از برنامه ریزی موفقیت آمیز یک قرار در آنجا تحویل داده می شود، پیوندی به صفحه «چگونگی آماده شدن برای قرار ملاقات خود» داشته باشد.

6. یک فرم تماس داشته باشید

این بهترین روش بسیار ساده برای طراحی وب پزشک است، اما بیشتر از آنچه فکر می کنید نادیده گرفته می شود. شما بدون شک باید یک فرم تماس در وب سایت خود داشته باشید.

تنها ارائه یک آدرس ایمیل که در آن می توان با شما تماس گرفت کافی نیست. این فقط کار بیشتری را برای کاربر اضافه می کند که احتمال تماس آنها با شما را بسیار کاهش می دهد. داشتن یک فرم تماس در وب سایت، بنابراین کاربر مجبور نیست وب سایت را برای ارسال پیام به شما ترک کند، مهم است!

7. از طراحی واکنش گرا استفاده کنید

این یک یادآوری نیست که شما باید به سرعت به سوالات وب پاسخ دهید، این یک امر مسلم است! ریسپانسیو نوعی طراحی وب است که به وب سایت شما اجازه می دهد هنگام مشاهده وب سایت شما به دستگاهی که کاربر در آن است پاسخ مناسب دهد. اگر سایت شما از طراحی ریسپانسیو استفاده می کند، به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که محتوای یکسانی را ببینند، چه در یک گوشی هوشمند یا دسکتاپ باشد، همگی بدون اسکرول یا بزرگنمایی.

طراحی ریسپانسیو برای طراحی وب سایت پزشک مهم است زیرا تعداد افرادی که از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای مشاهده وب سایت ها استفاده می کنند همچنان در حال افزایش است. بدون طراحی واکنشگرا، ممکن است ببینید که بسیاری از بازدیدکنندگان از دستگاه های تلفن همراه ناامید شده و به جای دیگری می روند.

8. یک طرح و پیام منسجم را حفظ کنید

نه تنها باید مطمئن شوید که وب سایت شما پیامی ثابت در تمام صفحات شما ارسال می کند، بلکه می خواهید مطمئن شوید که عناصر طراحی سازگار هستند. هر صفحه نباید از فونت با اندازه یا سبک متفاوت استفاده کند. استایل ناسازگار برای کاربر گیج کننده است و به نظر می رسد که وب سایت منسجم نیست.

9. عمل را به طور دقیق نشان می دهد

یک نکته نهایی برای طراحی وب سایت پزشک این است که اطمینان حاصل شود که وب سایت به طور دقیق عملکرد شما را نشان می دهد. از استفاده از عکس های استوک یا گرافیک آنلاین رایگان خودداری کنید. در صورت امکان، از تصاویر با کیفیت بالا از دفتر استفاده کنید تا بازدیدکنندگان هنگام مراجعه برای قرار ملاقات، انتظارات غیرواقعی نداشته باشند یا احساس گمراهی نکنند.

طراحی سایت پزشکان

موارد ضروری یک وب سایت پزشکی :

صفحه اصلی : صفحه اصلی وب سایت شما باید خلاصه ای از تخصص، تجربه و خدمات شما را ارائه دهد. همچنین می توانید از این صفحه برای معرفی خود و فلسفه کاری خود استفاده کنید.

صفحه درباره ما : در این صفحه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خود، تحصیلات، تجربه و جوایز خود ارائه دهید. همچنین می توانید عکس ها و ویدیوهایی از خود و مطبتان را در این صفحه قرار دهید.

صفحه خدمات : در این صفحه باید لیستی از خدمات خود به همراه توضیحات مختصری از هر یک ارائه دهید. همچنین می توانید قیمت خدمات خود را در این صفحه ذکر کنید.

صفحه تماس با ما : در این صفحه باید اطلاعات تماس خود مانند آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل را ارائه دهید. همچنین می توانید فرمی برای تماس آنلاین با شما در این صفحه قرار دهید.

صفحه وبلاگ : می توانید از وبلاگ خود برای انتشار مقالات آموزنده در مورد سلامتی و پزشکی استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید و مخاطبان بیشتری را جذب وب سایت خود کنید.

گالری تصاویر : می توانید از گالری تصاویر خود برای نمایش عکس هایی از مطب، تجهیزات و کارکنانتان استفاده کنید.

بخش نظرات : می توانید از بیماران خود بخواهید که نظرات خود را در مورد خدمات شما در وب سایت شما به اشتراک بگذارند. این کار به شما کمک می کند تا اعتماد و اعتبار خود را در میان بیماران بالقوه افزایش دهید.

با خدمات طراحی وب سایت پزشک، بیماران بیشتری را جذب کنید

در وبیون، تیم طراحان و توسعه دهندگان با استعداد ما اینجا هستند تا مطمئن شوند وب سایت مورد نظر شما جذاب، آسان برای پیمایش و کاملاً کاربردی است. ما می دانیم که یک طراحی عالی برای مطب پزشک شما چقدر مهم است و می توانیم به شما در ایجاد آن کمک کنیم.

با خدمات طراحی وب سایت پزشک از وبیون، می توانید رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید، به بیماران بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید و قرارهای ملاقات بیشتری را به صورت آنلاین برنامه ریزی کنید. ما تمام نکات طراحی وب را برای پزشکان می دانیم و می توانیم نتیجه بگیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، همین امروز با یکی از کارشناسان طراحی وب ما تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد وبیون و برای تماس با وبیون کلیک کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید